Filter By
Updating status
AllOngoingCompleted
Sort By
PopularRecommendationRatesUpdated
THREE BROTHERS! ONE MATE!
THREE BROTHERS! ONE MATE!
Meet Skyler Jackson. She is the Alpha's 17-year-old nearly 18-year-old daughter, but is also the pack slave and the Alpha's punching bag. She dreamed of a mate when she was younger but doesn't believe, anymore. Meet the Mason brothers: Cole, Elijah, and Nathan. They are the Alphas of the most feared pack in the country. They are said to be ruthless and cruel to whoever crosses them, but they will also protect packs and loved ones with their lives. What will happen when Skyler meets these three brothers? What will happen when one commits the ultimate betrayal? Will she be able to forgive? Will his brothers? What will be in Skyler's future? * Warning: contains some abuse and mature content *
8.8734.1K viewsCompleted
Read
Add to library
Forbidden Love Stories
Forbidden Love Stories
**NOVEL ONLY FOR 18+ AGE** If you are not into Adult and Mature Romance/Hot Erotica then please don't open this book. Here you will get to read Amazing Short Stories and New Series Every Month and Week. There are some such secret moments in everyone's life that if someone comes to know, it can embarrass them, or else can excite them. Secretly you wish to relive these guilty and sweet memories again and again. So let me share some similar secret and exciting moments and such short stories with you guys that make your heartthrob and curl your toes in excitement. Let get lost in the world of Forbidden Love Stories. Check My 2nd Book: Lustful Hearts Check My 3rd Book: She's Taken Away
9.7587.1K viewsOngoing
Read
Add to library
ONE NIGHT STAND
ONE NIGHT STAND
Konten dewasa. Harap bijak dalam membaca. ***** Alexander Gavin Malik adalah seorang pria dengan reputasi yang harus dijaga. Dia tampan, kaya, muda, pintar dan... Cassanova. Sudah bukan rahasia kalau dia suka menghabiskan waktu dengan wanita bayaran. Bahkan seluruh kota tahu kalau dia tidak pernah mau tidur dengan satu wanita yang sama untuk kedua kali. Akan tetapi semua itu berubah ketika dia tanpa sengaja meniduri seorang gadis. Frustasi karena gadis itu bukan wanita bayaran seperti yang dipikirkannya, Xander menuduh gadis itu sebagai mata-mata yang sengaja dikirim oleh rival bisnisnya untuk menghancurkannya. Lantas, benarkah tuduhan itu? Berhasilkah Xander menemukan wanita itu? Pertanyaan terakhir yang terpenting, siapakah wanita itu sebenarnya? Temukan jawabannya dalam kisah mereka!
10563.0K viewsCompleted
Read
Add to library
Tante, mau kan jadi Mamaku?
Tante, mau kan jadi Mamaku?
Aku Intan Mulia Mardani. Mahasiswi tengah semester, tiba-tiba punya tetangga seorang duda yang gantengnya gak kaleng-kaleng. Mahardika Akbar Fahreza. Sayangnya, tuh duda punya anak nakalnya naudzubillah, yang tiap hari bikin aku naik darah. Ratu Isabella namanya. Membuat aku mikir 1000x untuk sekedar menggoda Ayah gantengnya. Karena aku gak mau mati muda menghadapi Si Bella ini. Meski ternyata Bella sudah menargetkan aku menjadi ibu sambungnya. Aku tetap bersikeras menolak, demi masa depanku yang masih panjang. "Tante, mau kan jadi Mamaku?" "Ogah!" "Papa?! Kita cari dukun yuk, buat pelet Tabte Intan!" Eh, apa-apaan itu, di kira aku ikan Lele apa pake di kasih pelet segala? Ikuti terus kisahku melawan Bella di sini, yang pasti penuh perjuangan. Happy reading .... Note: Cerita ini sudah tersedia dalam bentuk cetak dan ebook.
9.9406.6K viewsCompleted
Read
Add to library
Bercinta Denganmu
Bercinta Denganmu
Terlahir dari keluarga broken home, Shesa seorang model papan atas yang hidup dalam pergaulan bebas, tak lepas dari hingar bingar kehidupan malam dan cinta satu malam. Mencari kepuasan dan kebahagiaan jauh dari keluarga yang tak pernah memberikannya kasih sayang. Hingga pertemuannya dengan seseorang yang membuatnya merasakan cinta yang sesungguhnya.
9.9396.8K viewsCompleted
Read
Add to library
The CEO's Ten Million Dollar Wife
The CEO's Ten Million Dollar Wife
One night of boldness leads to a marriage of convenience. Just a plain agreement. No commitment but a lot of sex. She is liking the setup until the 'right one' came back and she needs to leave. Without a fuss, she left, bringing the memories and another heartbeat.
9.8321.8K viewsCompleted
Read
Add to library
One Night Stand
One Night Stand
She went to a club with her friends to drink for the first time after finishing her third-year examinations. Gabriella was a 21-year-old virgin who had never kissed anybody before. She met a stranger at a club, accompanied him to a hotel, had her first kiss, and lost her virginity. She enjoyed herself. When she awoke the next morning, the man was gone,  He left. She found out she was pregnant a few months later. She continued to go to the hotel in the hopes of running into the man, but after four months, she gave up. He abandoned her, leaving her to face the situation alone. She dropped out of university to raise her son. She returned to school a year later to complete her studies and get her degree. She then saw the person she had slept with on TV and realized he was now engaged, as well as the fact that he was the well-known multi-billionaire Javier Hills. What would his grandma do when she finds a boy who looks just like her grandson?
9.5294.6K viewsCompleted
Read
Add to library
Black Card
Black Card
Steal the CEO's Black Card or his cold heart? "Please... Please sir I'm begging you, I didn't steal the card. Please believe me" Belle hopelessly begged, tears welling her already messy face. "You deserve to be in prison...fraud!" the store manager exclaimed in pure disdain, glaring as he snickered. Belle was an orphan from a young age, struggling for her dream. A dream of becoming a great doctor. A dream she weaved together with her late parents. For several years, a tiny room in a dilapidated building served her humble home, living at the mercy of others. Most of the time she has empty pockets and an empty stomach. She endured the ridicule from wearing worn-out clothes and torn shoes for medical school. Life is a struggle for her but never did she think of stealing, especially the BLACK CARD of the famous and cold CEO, Ethan DelValle.
9.7267.1K viewsCompleted
Read
Add to library
My Boss and Me
My Boss and Me
Isa lang akong simpleng babae, papasok sa opisina, magtatrabaho at uuwi. Wala na sa isip ko ang mainlove simula ng lokohin ako ng una kong . Kaya naman subsob sa trabaho lang ako, kumbaga eto na ang buhay ko. Nagsimula ng magbago ang buhay ko ng mapromote bilang Executive Secretary ni Mr. Montano. Makakaya ko kayang balewalain ang charm nito lalo pa at saksakan ito ng gwapo?
9.6242.8K viewsCompleted
Read
Add to library
Siap, Mas Bos!
Siap, Mas Bos!
Awalnya, Aika datang ke pernikahan Kairo sebagai tamu undangan. Siapa sangka, tiba-tiba sebuah kejadian merubah hal itu. Menjadikan Aika mendadak menggantikan mempelai wanita sebelumnya, yang membatalkan pernikahan di menit-menit terakhir menjelang ijab kabul. Aduh, ini pernikahan atau tahu bulat, sih? Kok, dadakan, gini? Lebih dari itu, karakter Aika dan Kairo itu bagai langit dan bumi. Satunya cool, satunya bar-bar. Apa mungkin bisa akur nantinya? Kalau malah saling menyakiti, bagaimana? Akan tetapi, karena si Bos sudah bertitah. Sebagai kacung perusahaan yang masih butuh asupan cuan untuk membeli cimol dan kawan-kawannya. Bisa apa Aika selain manut dan pasrah? Kairo, "Pokoknya, hari ini kamu harus menikah dengan saya! Mengerti?" Aika, "Siap, Mas Bos!" Tidak apa-apa. Selama tiap hari bisa jajan cimol, cilung, cilor dan ci-ci lainnya. Aika ikhlas kok di nikahin ala tahu bulat begini. Penting perutnya kenyang. Semangat!
9.9233.6K viewsCompleted
Read
Add to library
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 133