Filter By
Updating status
AllOngoingCompleted
Sort By
PopularRecommendationRatesUpdated
Forbidden Love Stories
Forbidden Love Stories
**NOVEL ONLY FOR 18+ AGE** If you are not into Adult and Mature Romance/Hot Erotica then please don't open this book. Here you will get to read Amazing Short Stories and New Series Every Month and Week. There are some such secret moments in everyone's life that if someone comes to know, it can embarrass them, or else can excite them. Secretly you wish to relive these guilty and sweet memories again and again. So let me share some similar secret and exciting moments and such short stories with you guys that make your heartthrob and curl your toes in excitement. Let get lost in the world of Forbidden Love Stories. Check My 2nd Book: Lustful Hearts Check My 3rd Book: She's Taken Away
9.7583.6K viewsOngoing
Read
Add to library
Nafsu Istri Muda
Nafsu Istri Muda
Jangan anggap aku sebagai wanita lain, karena aku yang akan melahirkan anak untuk kau tuan Reyhan yang terhormat !!! Apa kau mengerti honey ?"Aku menikahi kamu bukan untuk memuaskan nafsumu tetapi untuk mendapatkan seorang anak, kau harus tau batasannya""Kau harus menuruti apa yang aku inginkan, jika kamu ingin mendapatkan anak"
9.3512.0K viewsCompleted
Read
Add to library
Socios Sin Querer
Socios Sin Querer
Es una noche cualquiera en la ciudad de Nueva York, un encuentro entre dos desconocidos hace que todo cambie. Aquella mujer y aquel hombre, no sabían que estaban destinados a encontrarse incluso antes de aquel encuentro en ese bar donde todo cambio. Después de todo, Landon Lombardi y Alexa Amery se encontrarían tarde o temprano, ya que quieran o no, son socios.LA REPRODUCCIÓN TOTAL O PARCIAL DE ESTE MATERIAL QUEDA PROHIBIDA. LA HISTORIA ESTA REGISTRADA EN SAFE CREATIVE . Copyright © 2006014207303
9.7437.4K viewsCompleted
Read
Add to library
Tante, mau kan jadi Mamaku?
Tante, mau kan jadi Mamaku?
Aku Intan Mulia Mardani. Mahasiswi tengah semester, tiba-tiba punya tetangga seorang duda yang gantengnya gak kaleng-kaleng. Mahardika Akbar Fahreza. Sayangnya, tuh duda punya anak nakalnya naudzubillah, yang tiap hari bikin aku naik darah. Ratu Isabella namanya. Membuat aku mikir 1000x untuk sekedar menggoda Ayah gantengnya. Karena aku gak mau mati muda menghadapi Si Bella ini. Meski ternyata Bella sudah menargetkan aku menjadi ibu sambungnya. Aku tetap bersikeras menolak, demi masa depanku yang masih panjang. "Tante, mau kan jadi Mamaku?" "Ogah!" "Papa?! Kita cari dukun yuk, buat pelet Tabte Intan!" Eh, apa-apaan itu, di kira aku ikan Lele apa pake di kasih pelet segala? Ikuti terus kisahku melawan Bella di sini, yang pasti penuh perjuangan. Happy reading .... Note: Cerita ini sudah tersedia dalam bentuk cetak dan ebook.
9.9405.6K viewsCompleted
Read
Add to library
Bercinta Denganmu
Bercinta Denganmu
Terlahir dari keluarga broken home, Shesa seorang model papan atas yang hidup dalam pergaulan bebas, tak lepas dari hingar bingar kehidupan malam dan cinta satu malam. Mencari kepuasan dan kebahagiaan jauh dari keluarga yang tak pernah memberikannya kasih sayang. Hingga pertemuannya dengan seseorang yang membuatnya merasakan cinta yang sesungguhnya.
9.9394.3K viewsCompleted
Read
Add to library
The CEO's Ten Million Dollar Wife
The CEO's Ten Million Dollar Wife
One night of boldness leads to a marriage of convenience. Just a plain agreement. No commitment but a lot of sex. She is liking the setup until the 'right one' came back and she needs to leave. Without a fuss, she left, bringing the memories and another heartbeat.
9.8317.4K viewsCompleted
Read
Add to library
Black Card
Black Card
Steal the CEO's Black Card or his cold heart? "Please... Please sir I'm begging you, I didn't steal the card. Please believe me" Belle hopelessly begged, tears welling her already messy face. "You deserve to be in prison...fraud!" the store manager exclaimed in pure disdain, glaring as he snickered. Belle was an orphan from a young age, struggling for her dream. A dream of becoming a great doctor. A dream she weaved together with her late parents. For several years, a tiny room in a dilapidated building served her humble home, living at the mercy of others. Most of the time she has empty pockets and an empty stomach. She endured the ridicule from wearing worn-out clothes and torn shoes for medical school. Life is a struggle for her but never did she think of stealing, especially the BLACK CARD of the famous and cold CEO, Ethan DelValle.
9.7263.9K viewsCompleted
Read
Add to library
Billionaire's Secret Baby - Special Delivery
Billionaire's Secret Baby - Special Delivery
♥♥A billionaire's secret baby. ♥♥The stars aligned the first time they met, and now she's carrying the result of that night of passion. What happens when they meet again?Her-Walking into the job of a lifetime, I never guessed that I'd come face to face with the one individual I never thought I'd see again. I hadn't even gotten his name, but I knew his body. Hell, I knew his taste. Now the secret I carried could be the ending of anything between us before it ever really started.Him-She should be off limits. Not only was she an employee, but I just insisted that she become my roommate. And she's pregnant!I had everything under control. So what if I had to disappear to rub one out a time or twelve? She was only an employee, nothing more.Now if I could only convince my heart of that.
9.8244.0K viewsCompleted
Read
Add to library
My Boss and Me
My Boss and Me
Isa lang akong simpleng babae, papasok sa opisina, magtatrabaho at uuwi. Wala na sa isip ko ang mainlove simula ng lokohin ako ng una kong . Kaya naman subsob sa trabaho lang ako, kumbaga eto na ang buhay ko. Nagsimula ng magbago ang buhay ko ng mapromote bilang Executive Secretary ni Mr. Montano. Makakaya ko kayang balewalain ang charm nito lalo pa at saksakan ito ng gwapo?
9.6241.8K viewsCompleted
Read
Add to library
Siap, Mas Bos!
Siap, Mas Bos!
Awalnya, Aika datang ke pernikahan Kairo sebagai tamu undangan. Siapa sangka, tiba-tiba sebuah kejadian merubah hal itu. Menjadikan Aika mendadak menggantikan mempelai wanita sebelumnya, yang membatalkan pernikahan di menit-menit terakhir menjelang ijab kabul. Aduh, ini pernikahan atau tahu bulat, sih? Kok, dadakan, gini? Lebih dari itu, karakter Aika dan Kairo itu bagai langit dan bumi. Satunya cool, satunya bar-bar. Apa mungkin bisa akur nantinya? Kalau malah saling menyakiti, bagaimana? Akan tetapi, karena si Bos sudah bertitah. Sebagai kacung perusahaan yang masih butuh asupan cuan untuk membeli cimol dan kawan-kawannya. Bisa apa Aika selain manut dan pasrah? Kairo, "Pokoknya, hari ini kamu harus menikah dengan saya! Mengerti?" Aika, "Siap, Mas Bos!" Tidak apa-apa. Selama tiap hari bisa jajan cimol, cilung, cilor dan ci-ci lainnya. Aika ikhlas kok di nikahin ala tahu bulat begini. Penting perutnya kenyang. Semangat!
9.9232.0K viewsCompleted
Read
Add to library
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 117